Підсумки Ради Ліг ПФЛ: зміни в календарі, офіційний м’яч і музичний супровід

У конференц-залі Будинку футболу зібралися представники клубів зі всієї України – це Професіональна футбольна ліга проводила календарне засідання Ради Ліг. 

Корегування задля виборів

Представники клубів розглянули ситуацію з весняним календарем – як відомо, призначені вибори Президента України потребуватимуть уваги всієї держави, в тому числі, й правоохоронних органів. Отже, Федерація футболу України отримала офіційний лист від Національної поліції України за підписом керівника патрульної поліції О.Фацевича, в якому рекомендувалося врахувати зайнятість правоохоронців на виборах при призначенні конкретних дат проведення футбольних матчів у ці дні. Цей лист до УПЛ та ПФЛ переадресувала ФФУ, отже, обидві організації повинні були знайти оптимальне рішення.

Членам ПФЛ було запропоновано зміни стосовно чотирьох турів у Першій лізі та ще чотирьох у Другій. У ході обговорення слушні зауваження звучали від окремих клубів, отож адміністрація ПФЛ запевнила, що кожен зможе досягти компромісу за погодженням всіх сторін, а Ліга піде назустріч всім взаємним побажанням учасників матчів. Отож, навіть з урахуванням необхідних обов’язкових змін, календар виявиться гнучким, наскільки це можливо в щільному весняному графіку.

У підсумку, 19 тур Першої ліги зміщено з 24 на 22-23 березня, 20 тур – з 21 березня на 27 березня, 23 тур – з 17 на 18 квітня, 24 тур – з 21 квітня на 15 травня.

Офіційний м’яч

За підсумками співпраці ПФЛ та торгової марки Select, клубам Першої та Другої ліг зроблено пропозицію про технічне партнерство, яка передбачає введення офіційного м’яча Чемпіонатів Першої та Другої ліг сезонів 2019/20, 2020/21, 2021/22.

ТМ Select працює на ринках всього світу й її продукт – м’яч Select Brilliant Super TB є офіційним м’ячем вищих дивізіонів чемпіонатів Нідерландів, Бельгії, Данії, Ісландії, Швеції, Фінляндії, чоловічого та жіночого чемпіонатів Норвегії, USL США, а з наступного сезону стане офіційним м’ячем чемпіонату Португалії.

Клуби ПФЛ висловили свою думку щодо цієї співпраці та якості продукції, серед них – і бажання протестувати новинку. В підсумку, більшістю голосів рішення було підтримано. ПФЛ рухається до співпраці з відомим брендом у якості технічного партнера ліги, Офіційного м’яча Чемпіонатів Першої та Другої ліг. Співпрацю заплановано на три сезони з покращуваними умовами та можливістю пролонгації.

Змагання ПФЛ отримали музичний супровід

Сьогодні рішенням Ради ліг ПФЛ був затверджений офіційний супровід змагань ПФЛ. Автором музики та аранжування є відомий продюсер та композитор Олександр Ягольник. Починаючи з весняної чатини зщмагань сезону 2018/19 команди виходитимуть на поле в офіційних матчах під цю мелодію.

Комерційні права

Ведеться процес, який довго чекали, про який мріяли клуби нижчих ліг. Готується впровадження договору між ТОВ «ФФУ Маркетинг» та ПФЛ щодо передачі комерційних прав. Уже зараз, до цього готуються у нашій організації. Фахівці з маркетингу ведуть переговори із відомими брендами, які акцентують: тільки за умови централізації комерційних прав можлива максимально вигідна та цілісна співпраця.

Максимальна готовність

Напередодні старту весняної частини сезону перед присутніми виступили Перший заступник голови комітету з питань проведення змагань і безпеки ФФУ Іван Федоренко та голова профспілки «Футбол України» Ігор Гатауллін. Обидва акцентували увагу на відповідальності цього відрізку турнірів. А також на дотриманні прав футболістів, здійсненні необхідних дій щодо підтримання та розвитку інфраструктури.

Клуби перебувають у хорошому тонусі, проводять збори та контрольні матчі. Відразу двоє представників ПФЛ матимуть «кубкову весну» й протистоятимуть елітним суперникам. Живе й лишається актуальною турнірна інтрига на всіх полюсах – отже, на нас чекає захопливий весняний «марафон».

Нагальні завдання

Обговорено низку інших важливих питань, які стосуються діяльності ПФЛ та клубів. Найголовніше, що засідання пройшло в атмосфері конструктивної дискусії та плідної співпраці. «Ми сподіваємося, що сьогоднішній день буде колись записано в літопис вітчизняного футболу, адже здобуття комерційних прав, пошук спонсорів та партнерів – одне із найнагальніших завдань ПФЛ», – підсумував президент ПФЛ Сергій Макаров, який головував на засіданні.  

Прес-служба ФК “Оболонь Бровар” за матеріалами http://pfl.ua/